BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 8 Jun 2012

KEMBALI MENGAIT SEMULA

Salam semua.Seperti yg saya cite tempoh hari, saya sememang suka mengait alas meja dgn mengguna jarum satu. Ada yg faham kalau kata crochet juga. Dah banyak yg hasil dari zaman remaja, tapi masa tu asyik buat alas meja dan TV je. La ni alhamdulillah dah dpt menghasilkan kasut @ booties baby dan topi.Seronok betul.Boleh jual tp murah2 lah.Memang interesting dan qalid kata org Perak.Hilang rasa boring.Masa pun x terbuang.Kurang2 dpt menghasilkan sesuatu. Kata org, belum cuba ,belum tahu....belajar kenalah sungguh2x,baru jadi. Minat saya ni sememangnya tak turun ke anak2 pompuan saya. Dia org x heran pun.Tapi minat saya ni, setahu saya adalah sama ngan minat ibu saya.Dulu2 masa muda dia pun pandai dan rajin mengait. Ok lah.nanti dah ada hasil yg lain ,saya cite lg....

0 comments: