BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 26 Mac 2011

McD-Breakfast


Dari malam semalam sampai ke pagi ni (Sabtu),anak-anak aku kalut makan free breakfast yg mcD dok iklan tu...Jadi pagi-pagi dalam kul 9 lebih aku ngan husband aku pun pi lah ke McD terdekat, nak tunaikan permintaan depa tu.

Sampai je kat McD...Aduhhh...ramainya org,berbaris sampai kat luar pintu...waktu pun limit sampai 11 je...emmm , dapat ke x?nasib lah...Aku berbaris dgn sabar.Prinsip aku,`Kalau ada rezeki,adalah....'punya lah lama...Alamak lg 5 minit ni, tapi x pa.Sabar...

Lagi 4 orang sampai lah turn aku .Sekali lg aku pandang jam, alamak dah pukul 11.10 pg,tiba-tiba aku dengar manager tu bgtau untuk teruskan.Lega...Alhamdulillah tertunai juga permintaan anak-anak aku pagi tu..Itu namanya `ada rezeki',dah lebih waktu pun, masih boleh dpt apa yang depa nak.

0 comments: