BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, 26 Mei 2009

KELUARGAKU



Aku telah mendirikan rumah tangga pada tahun 1986 dan kini aku bahagia dan telah pun mempunyai empat orang cahayamata , 2 perempuan dan 2 lelaki (kembar). Aku bekerja di Pulau Pinang.






Sekarang anak sulungku (21 tahun) baru sahaja mendapat pekerjaan sebagai Pembantu Akauntan di Putrajaya.Alhamdullillah.....Anak ku yang kedua akan mengambil peperiksaan SPM pada tahun ini....doaku semoga dia juga berjaya dan mudah mendapat pekerjaan yang baik dan dua lagi hero ku masih di sekolah rendah iaitu dalam darjah lima.

Aku harap kejayaan yang mereka capai dapat menghilangkan rasa penat ku mencari wang selama ini. Aku dan suami ku memang bekerja keras untuk mereka. Aku berharap agar suatu hari nanti aku menjadi jutawan(insya'llah) dengan niat membuat amal kebaikan untuk kami dan kepada semua yang memerlukan.

Walaupun buat masa ini kami sekadar okey... tapi biasa lah, setiap hujung bulan cuma cukup-cukup saje tapi alhamdullillah masih dilindungi Allah dalam segala kehidupan harian kami yang semakin mencabar ini.



Aku bersyukur teramat sangat di atas pemberian Allah selama ini....

0 comments: