BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 21 Mei 2012

Cenderahati @ Gift Tasbih Dan Gelang Manik Kristal

Saya ingin menambah lagi koleksi cenderahati saya. Baru-baru ni saya ada membuat cenderahati dari manik dan kristal. Saya jadikan sebentuk tasbih dan gelang.Ni saya jual dengan harga yang berpatutan.
Tasbih manik
tu, cuma RM2.20 saja tanpa kotak, jika ada kotak(berbentuk panjang),harga menjadi RM5.00 dan gelang pula kalau full kristal RM7.00 dan yang manik biasa tu cuma,RM2 hingga RM3.00 mengikut design. Minimum order 50 saja. Jika order lebih dari 200, dapat 20% diskaun. Ok lah , jika berminat sila call atau sms di no. 0195082079

3 comments:

Dhaisza berkata...

assalam..

bole bg quotation harga utk 1000pcs?

email: dhaisza@hotmail.com

Ainizam berkata...

quotation utk tasbih atau gelang?
maaf lah ,lambat jawab atau pun just call akak di 0195082079 jika masih berminat.

Ainizam berkata...

sila email atau call