BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 23 November 2011

PENGUMUMAN

Salam semua...memang saya dah lama tidak berbicara di blog ini.Ok, di sini saya nak beritahu, jika sesiapa yang ingin melihat atau memesan cenderahati , boleh juga ke blog SUDUT KREATIVITI KU atau http://sudut-kreativiti-ku.blogspot.com
Ada beberapa cenderahati baru di sana.

Buat pengetahuan lagi, sudut kreativiti ku tak lama lagi akan mengeluarkan produk kotak cenderahati yang simple dan dengan harga yang berpatutan.

Itu saja semoga sokongan dari para pembaca dapat memberi semangat untuk saya dalam bidang cenderahati.Bukan lah mudah menceburi bidang ini kerana saya tahu ramai di antara di luar sana yang kreativ tapi kepuasan mengeluarkan idea amat bermakna dan satu kepuasan untuk saya.

Wassallam....

0 comments: